rodsockan.blogg.se

Baseball i allmänhet och Boston Red Sox i synnerhet

Musikhjälpen

Publicerad 2013-12-15 20:56:00 i Allmänt,

Jag får väl börja med att ”be om ursäkt” för mitt konstanta tjat i veckan om bössan som jag och Martin fixade.. Jo, okej, det var jag som startade den i år men även förra året gjorde jag och Martin det här så vi har hjälpts åt..

Ur min synvinkel så är det så att jag började följa Musikhjälpen 2011. Då ganska sent så det var egentligen från början 2012 jag var med och ÄNNU mer totalpepp under årets vecka..

Det går till en bra sak, det är ju uppenbart, men för min del är det oxå mycket det att jag älskar själva programmet. Det är så jävla kul! Humor, allvar, musik, LIVEMUSIK och allmän galenskap. Sådant som jag lever för hela tiden, typ =)

Sen var grejen med #MLBse-bössan en grej att visa för folk att det FINNS baseball/softboll-supportrar i Sverige och att vi kan oxå vara generösa och hjälpa till..

Så JAG (och Martin, tror jag haha) vill tacka alla som varit med och skänkt pengar under veckan!

Bössans totala saldo slutade på: 1150 kronor!!!

TACK TACK igen, allihopa =)

Totalt samlade Musikhjälpen 2013 in fantastiska 28.426.064 kr.

/Glada rödsockan

PS. En blogg är på gång med kommentarer om offseasonsignings/trades, winter meetings osv men det har varit sån jävla #mh13-extravaganza så det har inte blivit av ännu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela